Hasan Efe ve Tavşanlı Tarihi Kitabı

09:56:00 | 0 yorum

Tavşanlılı tarihçi Hasan Efe’nin son kitabı Tavşanlı Tarihi 
Bugüne kadar yapılmış en kapsamlı çalışma. Tavşanlı ve köylerinin tek tek seceresi, hiç yapılmamış Tavşanlı kronolojisi, ilk çağ yerlerşiminden bugüne bütün tarihi arkeolojik kalıntı ve buluntu belge ve bilgileriyle Tavşanlı tarihi.  Hem köyler hem şehir merkezi bu kitabı çok sevecek.
Tavşanlı adı nereden geliyor?
Tavşanlı Rumları ve Ermenilerine ne oldu?
Dedemi bulabilir miyim?
Tavşanlı adının gerçek hikayesi nedir?
Tavşanlı tarihine dair kafanızdaki soruların tamamına bu kitapla cevap bulacaksınız.
Başka hiç bir yerde bulamayacağınız 350 sayfalık tarihi çalışma sadece 10 lira. Hasan Efe’nin Tavşanlı Tarhi 1 kitabını Tavşanlı’daki bütün kitapçılarda bulabilirsiniz.

TAVŞANLI TARİHİ VE AYIBIMIZ
Tavşanlılı tarihçi Hasan Efe’nin yeni kitabı çıktı, inceledim okuyabildiğim kadar okudum. Elime yeni geçti daha tam anlamıyla okuyamadım ama epey inceledim. Sonra kendisiyle bir röportaj yaptık. Bir çok şey anlattı hocam kitapla ilgili. Kitaba şöyle bir göz gezdirdim, 350 sayfalık çok geniş bir Tavşanlı tarihini kapsıyordu ve üstelik bu birincisiydi. Kitabın yayınevine sponsorlarına baktım, yok. Yani? Yani hocam bu kitabı tek başınıza mı çıkardınız, sorusuna hocam maalesef acı bir gülümseme ile cevap verdi.
HASAN EFE İLE YAPILAN SÖYLEŞİNİN DEVAMI İÇİN 

Not: Hasan Efe ile söyleşi 27 ağustos 2010 tarihinde yapıldı. ve edebya.com sitesinde yayınlandı.

Category:

<%=vbcrlf%><%=vbcrlf%>

Privacy guaranteed. We'll never share your info.

0 yorum