Üretici Bayanlar Sergi Açtı

11:11:00 | 0 yorum

Üretici Bayanlar Birliği 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla Levent Düğün Salonu’nda sergi açtı. İlçe Kaymakamı Numan Hatipoğlu ve Belediye Başkanı Mustafa Güler’in eşleriyle birlikte katıldıkları açılış töreninde üretim yapan ev hanımlarının desteklenmesi konusunda önemli mesajlar verildi.

Açılış öncesinde İlçe Kaymakamı Numan Hatipoğlu, Belediye Başkanı Mustafa Güler, eşi Birsen Güler ve Üretici Bayanlar Birlik Başkanı Zekiye Eröz birer konuşma yaparak Tavşanlı’nın önemli bir potansiyele sahip olduğunu belirttiler.
Zekiye Eröz açıklamasında sadece para kazanmayı hedeflemediklerini, kadın dayanışması konusunda da örnek bir topluluk haline geldiklerini söyledi. Eröz “ Birer birer ve kendiliğinden büyüyen bu topluluk samimiyetle kendi ürünlerini vatandaşa sunmaktadır. Enerjisi yüksek olan bu topluluk sadece para kazanmayı hedeflemiyor. Yardımlaşma ve dayanışmamızda ön plana çıkıyor” dedi
Fuarlar ve sergiler öncesinde üretici bayanların her zaman en büyük destekçisi olan Belediye Başkanı’nın eşi Birsen Güler ise “Güçlü Kadın” vurgusu yaptı. Güler konuşmasında şu ifadeleri kullandı; “Böylesi bir günde açılış yapmak bizleri onurlandırdı. Üretim yapan tüm bayanlarımızı kutluyorum. Bu sadece ekonomik bir kazanım değildir. Kadının her alanda güçlü olması için girişimci olmalıdır. Bir slogan var ki çok önemsiyorum. Güçlü kadın, güçlü aile, güçlü toplum. İşte bu anlayışla hareket eden Tavşanlılı bayanlarımızı en içten duygularla tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum”
Tavşanlı Belediye Başkanı Mustafa Güler ile İlçe Kaymakamı Numan Hatipoğlu da kendi imkanlarıyla üretim yapan bayanlara seslenerek ilçe yöneticileri olarak her zaman bu oluşumların destekçisi olacaklarını kaydetti. Yapılan konuşmaların ardından dualar eşliğinde sergi açılışı yapıldı.

Category:

<%=vbcrlf%><%=vbcrlf%>

Privacy guaranteed. We'll never share your info.

0 yorum